اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| احداث «پل زیرگذر ورودی خیرآباد» نیازمند بررسی کارشناسی است

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی در خصوص امکان احداث «پل زیرگذر ورودی خیرآباد»، گفت: این امر نیازمند بررسی کارشناسی است.

فارس من| احداث «پل زیرگذر ورودی خیرآباد» نیازمند بررسی کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «پل زیرگذر ورودی خیرآباد خراسان رضوی احداث شود» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

علی رجایی با اشاره به این نکته که باید این موضوع موردبررسی قرار گیرد، اظهار کرد: مردم باید درخواست خود را در خصوص احداث این پل زیرگذر ارائه کنند تا این درخواست توسط کارشناس موردبررسی قرار گیرد؛ چراکه نکات فنی احداث این پل یک بحث و تأمین اعتبار آن بحثی دیگر است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی ادامه داد: درراه اصلی هیچ‌گاه زیرگذر احداث نمی‌کنیم، چراکه ازنظر فنی دارای ایراد است.

وی با بیان این نکته که راهی که دوربرگردان داشته باشد، به زیرگذر احتیاج ندارد، ابراز کرد: نمی‌توان یک بزرگراه را برای احداث زیرگذر قطع کرد؛ از طرفی احداث زیرگذر در این جاده‌ که ترافیک بر آن سوار است، هزینه زیادی در بردارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول